Om foreningen

Danmarks DPO-Foreningen blev stiftet den 27. maj 2019 og udspringer af et tidligere netværk for DPO'er - DPO Denmark.

Foreningen er for alle der arbejder som DPO eller som arbejder som fagperson med implementering af og rådgivning om GDPR i Danmark.

Formål

Foreningens formål er at fremme en fælles forståelse for efterlevelse af databeskyttelsesforordningen (GDPR) og databeskyttelsesloven. Foreningen repræsenterer medlemmer, der arbejder på alle niveauer i det private og det offentlige i Danmark. Foreningen arbejder for at skabe de bedste forudsætninger i medlemmernes rådgivning og tilbyder sparring indenfor databeskyttelse, der kan bidrage til faglig udvikling og netværk.

Du kan læse foreningens vedtægter her og du kan se medlemmer af bestyrelsen her.

Bliv medlem af foreningen

Det koster kun 900,- kr. at blive medlem af foreningen (1.800 for virksomheder). Læs mere her.