Øget nordisk samarbejde

08/05/2022 Danmarks DPO-forening 2022

Som medlem af Danmarks DPO-Forening kan du nu deltage i møder i Norge og Sverige.

Med et godt samarbejde med hhv. Personvernombudene i Norge og Forum för Dataskydd i Sverige, giver et medlemskab af Danmarks DPO-Forening nu adgang til medlemsmøder i de to nordiske søsterorganisationer.

"Vores samarbejde med den norske og den svenske forening giver os en fantastisk mulighed for at tilbyde vores medlemmer endnu mere inspiration og erfaringsudveksling, og vi glæder os meget over at byde vores nordiske kollegaer velkommen på vores danske møder", siger formand for Danmarks DPO-Forening, Kasia Torian, og fortsætter:

"Adgang til hinandens møder er et relevant medlemsgode, for selv om nogle emner naturligvis er specifikke for det enkelte land, deler vi mange af vores daglige udfordringer på tværs af landegrænser, og det er både spændende og givtigt at høre, hvordan GDPR håndteres i de forskellige lande.

Vi arbejder derfor målrettet på at styrke vores gode samarbejde og kan forhåbentligt afholde fælles konferencer også i fremtiden. Vores næste konference sammen er Nordic Privacy Arena."

Som medlem af Danmarks DPO-Forening får du tilsendt link til onlinedeltagelse i de norske og svenske medlemsmøder.

Skrevet af Danmarks DPO-forening