Danmarks DPO-Forening partner på V2 Security 2022

08/05/2022 Danmarks DPO-forening 2022

Danmarks DPO-Forening er igen i 2022 partner på Danmarks største messe om Cyber-og Informationssikkerhed.

Det betyder, at foreningen repræsenteres på talerstolen ved næstformand Morten Eeg Ejrnæs, der med oplægget Du er ikke alene om at være alene med GDPR-ansvaret i din virksomhed sætter fokus på mange DPO’er og GDPR-medarbejderes virkelighed.

Samtidig er foreningen repræsenteret med en stand i udstillerområdet. Her forventer at vi at drøfte både GDPR, DPO’ernes vilkår og daglige udfordringer og ikke mindst udbyttet af et medlemskab af Danmarks DPO-Forening med de mange deltagere, der forventes at lægge vejen forbi Øksnehallen den 4. og 5. maj 2022.

Det samlede program er særdeles relevant for alle, der arbejder med persondata og GDPR, og vi håber derfor at se mange af vores medlemmer i Øksnehallen. Deltagelse er gratis, når man har forhåndstilmeldt sig.

Læs mere om V2 Security og registrer dig her:

V2 Security

Skrevet af Danmarks DPO-forening